Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van evybastiaansen - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van evybastiaansen - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: Evy

22 December 2015 | Australië, Byron Bay

Vlak voor ik naar Sydney ga nog een vlugge update. Ik heb zo veel gedaan sinds mijn vorige blog, dus ik zal het kort proberen te houden. Ik heb nu zo'n beetje heel de oostkust gehad. Vanavond met de nachtbus nat Sydney voor de feestdagen.

Wat ik verder allemaal heb gedaan?
Uit het vliegtuig gesprongen met een kater, raften, Magnetic Island verkend met een auto, daar walibies gevoerd, 3 daagse trip op een zeilboot door de Whitsundays om de meest witte stranden die ik ooit heb gezien te bewonderen, op Fraser Island met een 4wd over het strand, kayakken in Noosa, attractieparken bezoeken in Surfers Paradise, koekjes eten in Nimbin en relaxen in Byron Bay.
En zijn er de feestjes, de drankjes, het bruin worden, de leuke mensen, nog meer feestjes en nog meer drankjes. Heel die oostkust hier is een soort van Lloret de Mar. Kortom: ik geniet hier. De plannen voor mijn volgende reis zitten al in mijn hoofd.

Plannen voor de komende weken zijn er nog niet echt: Sydney verkennen, feestdagen doorkomen, Melbourne en the Great Ocean Road. Maar nog geen idee hoe wat en wanneer.

Zo hopelijk heb ik het kort genoeg gehouden. Voor de uitgebreide verhalen zie ik jullie wel over 4 weken!

Hele fijne feestdagen en tot over een maandje. Xx

• 22 December 2015 - 07:08

Whitney:

Hee Evy,

Je hebt echt al superveel gedaan! Have fun in Sydney & Melbourne en alles er tussenin :)
    Fijne feestdagen en tot snel!

X, Whit

• 22 December 2015 - 10:08

Corry En Jos:

Hoi Evy

Je ziet er goed uit op de foto.
    Leuk waar je bent geweest. heb ik jaren geleden ook gedaan. Super!!! Dus herkende veel
    Geniet nog maar van je vakantie het is zo voorbij.
    Fijne Kersdagen en een goed begin van 2016!

Corry en Jos

• 22 December 2015 - 13:40

Corrie Bastiaansen:

Hallo Evy, heerlijk om je zo te zien genieten.. fijne feestdagen..

• 22 December 2015 - 16:15

Mama:

Kort maar krachtig. Je hebt veel gedaan. Veel foto's gezien. Nu op naar de feestdagen in Sydney. Geniet er van en het gaat nu zo snel. Je bent al over de helft. Geniet van de mooie dagen en we appen je vast nog wel. Dikke kus pa en ma en naantje

• 22 December 2015 - 18:12

Tante Liesje:

Ha Evy,

Wat weer een leuk verhaal zeg! Nog heel veel plezier. Uitkijken met vuurwerk hè.
    Fijne feestdagen en tot in 2016. Vele groetjes

• 22 December 2015 - 19:24

Tante Wil:

Och wat leutig om dit allemaal te lezen.Je hebt al wel veel leuke spannende dingen gedaan.
    En nu de feestdagen zal ook apart zijn in Australie.
    Geniet en tot volgend jaar groetjes de Lipskes

• 23 December 2015 - 00:22

Mary Ong:

Hoi Evy,
    Wat maak jij weer geweldig veel mee! Hartstikke tof allemaal!!
    Veel plezier in Sydney en waar je allemaal nog meer terecht komt en natuurlijk hele fijne Kerstdagen en tot gauw lees 's!!! Xx

• 23 December 2015 - 10:23

Ria & Dick:

Hai Evy,
    Klinkt allemaal niet verkeerd hoor! Geweldig wat je allemaal doet en nog gaat doen!
    Dus je volgende reis gaat naar Lloret de Mar! ;) haha
    Hele leuke feestdagen daar en een spetterend nieuw begin van 2016!!
    Liefs van ons xxxxx

• 23 December 2015 - 14:55

Ome Bert En Tante Carla :

Heee Evy,
    Wat een ontzettend gave dingen doe je daar zeg, om jaloers op te worden !
    Wij wensen jou hele fijne feestdagen daar in het mooie Australië.
    En nog veel plezier natuurlijk !
    Liefs,
    Bert en Carla
    En de kinderen

• 23 December 2015 - 20:22

Oom Jac En Tante Adje:

Hallo Evy,
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt en van die leuke dingen onderneemt.
    Geniet er nog van. Fijne kerstdagen gewenst van ons. Lkefs van ons.

• 29 December 2015 - 12:21

Christ En Ella:

Hee Evy

Dat ziet er allemaal fantastisch uit zeg. Lekker genieten meisje het is zo weer voorbij.
    Wij wensen je een fijne jaarwisseling en een vrolijk 2016.
    Groetjes Christ Ella en kids

• 04 Januari 2016 - 22:36

Johan En Marian:

Hoi Evy,

De allerbeste wensen voor 2016!
    Je hebt nog lekker een maandje om nog veel leuke dingen te doen....

Groeten uit Zundert!