Nog 1 week! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van evybastiaansen - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van evybastiaansen - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2015 | Nederland, ettenleur

Het is weer zo ver. Mijn volgende avontuur gaat bijna beginnen.
Australie!
77 dagen backpacken aan de andere kant van de wereld.
Een plan is er niet, een route wel:
Darwin > Alice Springs > Cairns > Sydney > Melbourne en alles wat daartussen ligt. Hoe? Geen idee. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Tentje mee en gaaaaan.
Een kleine sfeerimpressie: sterren kijken in de woestijn, mijn PADI halen in the Great Barrier Reef, kerstmis op Bondi Beach, knuffelen met kangoeroes en koala's en de Australian Open in Melbourne. Hoe slecht kan ik het hebben?
Ik heb nog geen idee of ik een blog bij zal houden, maar als dat gebeurt, kunnen jullie die hier vinden.
Geniet allemaal van jullie winter, dan ga ik volgende week de zomer opzoeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 8240

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 22 Januari 2016

Down Under!

20 Maart 2014 - 19 Juni 2014

Indonesië!

Landen bezocht: